Love dad

Jonathan Meres - Love dad

Bokens handling: ''You ain't no pop star, kiddo, and you never will be.''
A right idiot. That's how Martin Smith feels on the hit TV programme Fame Factory. But little does he know that 80s' pop star Rick Donavan is also watching the show... and he's got some incredible news. He reckons he's Martin's real dad - and he wants everyone to know about it. Martin's trying to work it all out. Is it true? Could he really be the proud owner of a real, live Love Dad?

Mina ord om boken: Jag fick ett råd i skolan om att läsa engelska böcker för att förbättra mitt engelska språk. Så jag gjorde precis som min lärare sa och lånade en hejdundrande massa böcker! På engelska så klart. Det här är den första av alla åtta jag gick och lånade. Den är bra. Mer än så kan jag inte säga. Man tröttnar inte direkt på den, eller jo, nästan. Så det är ju säkerligen ingen bok som dem i England eller USA tjoar efter att få läsa. För att förbättra min engelska så var den inte heller så bra. Hur ska man då hitta rätt bok för det jobbet undrar då jag.. Ja, jag kan i alla fall inte hitta någon bra som är på rätt nivå för min engelska. Men jag ska fatta mig kort om boken. Lång tråkig, dålig och oläsvärd..

Sidor: 85.

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0