Så blir du populär




Meg Cabot - Så blir du populär

Vill du bli populär?

Det vill väl alla - i alla fall Steph Landry. Men eftersom hon råkade hälla en läsk över skolans populäraste tjej när hon var tolv år gammal, är chanserna små... Men hon har bestämt sig - och hon vet precis hur hon ska nå sitt mål.

Hur blir du populär?

Steph har hittat en gammal bok med titeln Så blir du populär. Hon följer råden till punkt och pricka och snart festar hon med innegänget (inklusive skolans snygge kvartsback Mark Finley).

Men kom ihåg...

Det kanske är lätt att bli populär men svårare att vara det...

Mina ord;

Jag tycker att boken var riktigt läs värd! Den var lite seg i början men grymt bra när dom sista 30 kapitlen kom. Steph var riktigt beroende av att bli populär och hon lyckades.. Ett stort plus till henne som sedan valde den rätta vägen.. Vad jag menar med det får ni se om ni läser boken!

Bra att veta;

Den låter ganska tråkig på baksidan (tycker jag). (Det jag skrev längst upp)
257 sidor


I hope you will enjoy it!

RSS 2.0