Jag ser dig



Mårten Melin - Jag ser dig

Bokens handling:
Vid Döda bron ska jag rakt fram. Men så ser jag någon uppe på broräcket. Jag tror att det är en tjej. Jag blir rädd och springer dit. Det ser livsfarligt ut. Det är Annika. Jag är säker på att det är Annika.

Ronja är ny på Apelskolan. Redan första dagen träffar hon Annika. Men saker och ting är inte alltid som man tror.

Mina ord om boken: Jag blev en aning besviken på den. Den var inte riktigt ungdomsaktig i språket. Kanske kan det bero på att det är en lättläst bok från hegas förlaget. Men ja, den var bra. Alldeles för kort för att ha så mycket att säga om. Men man fastnade faktiskt ändå!

Sidor: 70

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0