Räcker det om jag älskar dig?



Katarina Von Bredow - Räcker det om jag älskar dig?

Bokens handling:
Fanny går sista terminen på gymnasiet och är mitt uppe i sin relation. Pojkvännen Johan går under smeknamnet Mr P bland hennes vänner - Mr Perfect. Fanny bor mest hos honom och allt är verkligen perfekt, ända tills en dag då hon märker att det är något som inte stämmer. Fanny slits mellan pojkvännens lögner och problem hemma. Men vem ska hon tala med, vem kan hon anförtro sig åt? Det blir den unge SO-läraren Finn som till sist hjälper henne - vilket trasslar till det ytterliggare...

Mina ord om boken: Detta är andra gången jag läser den här boken. Jag älskar den fortfarande lika mycket. Jag kommer ihåg första gången jag läste den, jag satt som fast klistrad och kunde inte sluta läsa. Katarina Von Bredow är en gudinna på att skriva på ett fängslande sätt. Jag skulle göra vad som helst för att få hennes talang!

Sidor: 268

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0