Ibland bara måste man



David Levithan - Ibland bara måste man

Paul har det inte lätt just nu. Hans bästa vän Joni har dumpat honom och hela gänget för den där Chuck! Och Tony, hans andra bästa vän, är inspärrad i huset av sina hysteriska föräldrar för att omvändas. Och Noah sedan. Noah med de grönaste gröna ögon vill inte se honom längre eftersom han råkade kyssa sitt ex Kyle i skolans städskrubb. Rörigt värre! Och mitt i alltihop ska han hinna förbereda Glada änkans fest med döden-tema.

Mina ord:
Denna boken berörde mig djupt. I boken handlade det om sexualitet. Alltså alla. Det var en häftig blandning med känslor. Det är en bok jag absolut aldrig kommer att glömma. David Levithan skriver med en sådan inlevelse. Stort plus till honom!

Bra att veta:
247 sidor


/ bokens egna mening Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0