Tricks



Bjorn Sortland - Tricks

- Du har gått här och varit kär i ett år snart! Du måste ju göra nåt! Du måste överraska henne innan hon drar. Jag kan hjälpa dej. Jag vet några tricks.

''Tricks'' är berättelsen om en 16-årig killes taktik för att bli ihop med den vackra utbytesstudenten Janice. Han får hjälp av sin klasskompis Ruth. Men goda råd i kärlek kan leda till de mest oväntade saker.

Mina ord:
Det här var en bra bok! Den tog bara en halvtimme max att läsa. Den har en fin berättelse och jag skulle vilja tipsa om den för personer som inte gillar att läsa mycket.

Bra att veta:
77 sidor.
Väldigt lättläst.
Bjorn har gjort många riktigt bra böcker!


/ bokens egna mening Madeleine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0