Mitt skitliv: en kärlekshistoria



Vibeke Bœkkelund Lassen - Mitt skitliv: en kärlekshistoria

Clara har varit kär i Jonas i flera år. Tyvärr blir hon sällan bjuden till de fester han går på. Men det ändras efter den där händelsen med Charlies kompis Jazzy Jo. Den hon helst vill förtränga. Då blir det plötsligt fler fester, mer uppmärksamhet, fler tillfällen att slippa tänka på vad som händer hemma.
Clara håller allt för sig själv. Men så klampar Charlie in en kväll när det är värre än nånsin.

Mina ord:
Jag tycker att den här boken var riktigt bra. La inte den ifrån mig en enda gång utan streckläste den istället. Här blandas allt från kärlek, förvirring, människor som mår pysikiskt dåligt och saker som följer med från det förflutna.

Bra att veta:
173 sidor.
Tunn och lättläst.
Spännande.
Verklighetstrogen.

/ bokens egna mening Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0