Jag ska ha barn

Jag ska ha barn!

Hans Peterson - Jag ska ha barn

Daniel är världens lyckligaste. Han och flickvännen Melinda ska ha barn. Deras föräldrar blir tyvärr inte lika överlyckliga eftersom Daniel och Melinda bara är 17 år. Det blir en jul- och nyårs- helg fylld av förmaningar, abortförslag och övertalningsförsök. Men Daniel och Melinda vet vad de vill och står emot föräldrarna. Daniel känner behov av blodsband och skulle för allt i världen inte lämna sitt kommande barn som hans egen pappa en gång gjorde.

Mina ord:
Denna bok är bra. Den är lite svår att förstå ibland tycker. Det är även mycket vackra ord i. Boken är inte tjock.

Bra att veta:
88 sidor.
Lättläst.
Texten är ganska stor.

/ bokens egna mening Madeleine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0