Dockan Bella



Nina Bouraoui - Dockan Bella

Skrivandet och kärleken härrör från samma spänning, samma glädje, samma förtappelse. Jag är rädd för att skriva, liksom jag är rädd för att älska. Kärleken öppnar vägen till skrivandet, skrivandet följer kärleken, blandar sig med deneller förstör den.

Mina ord:
Denna boken lät som att passa mig perfekt! Lite likt mig faktiskt. Fast ändå inte, hon i boken är homosexuell det förstod jag inte. Jag är nog trög när jag läser på böckernas baksida. Men den var faktiskt bra för det! Den är skriven i dagboksform som jag tror att många skulle tycka om. Fast denna bok är ju faktiskt en vuxen bok egentligen. Men ja, den var faktiskt ganska okej!

Bra att veta:
123 sidor
Korta noteringar kan man kalla det, det är ju trots allt dagboksform!

/ bokens egen mening Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0