The Carrie Diaries



Candace Bushnell - The Carrie Diaries

Bokens handling: I boken får vi följa Carrie från Sex and the city, dock innan hennes äventyr i New York började. I boken ska hon påbörja sitt andra år på High School och hon har en hel del äventyr hon får vara med om. Det är kärlek, skvaller, kompisbråk, journalistprövningar, simmning och allt från fest och glamour till lador och skit.

Mina ord om boken: Jag läste boken på engelska, vilket var lite svårare eftersom man inte alltid förstår alla ord. Men boken tycker jag var bra! Tycker att den tappade mitt intresse lite då och då, men det kan bero på att det var på engelska. Nu finns ju boken på svenska också, så det är antagligen lättare. Men den var helt klart värd att läsa. Man fick skratta mycket i den här boken.

Sidor: 389.

- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0